SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Wednesday, March 7, 2012

PENSYARAH PENGAMPU.........

alt

Kot ya pun nak mengampu,pandang2 le kiri kanan atas bawah.Masalah apa yg najib dengar dari rakyat???...biasa le nak pilihanraya ni,Bn telah memberi banyak imbuhan untuk meraih simpati dari rakyat.Berbillion2 sanggup najib dan konco2nya menabur duit(duit dari mana pulak dia kebas tu).....semua tu hanya drama je....Kesian tengok pencacai2 umno ni....kerja bagus2 tapi otak tong kosong je.....


Populariti dan gaya kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menjadi satu daripada kelebihan kepada Barisan Nasional (BN) untuk memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13.

Pensyarah Kanan Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan, Universiti Sains Malaysia (USM), Prof. Madya Dr. Sivamurugan Pandian berkata, rakyat hari ini melihat Perdana Menteri sebagai pemimpin yang mendengar masalah mereka.

''Saya melihat perkara itu menerusi pendekatan Perdana Menteri yang menggunakan laman sosial untuk mendengar luahan hati rakyat dan ia secara tidak langsung memberi kelebihan kepada BN,'' katanya

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas pandangan bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin dalam Mingguan Malaysia semalam yang menyatakan UMNO serta BN mempunyai kelebihan berbanding pembangkang pada pilihan raya umum akan datang.

No comments:

Related Posts with Thumbnails