SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Wednesday, January 25, 2012

ANWAR DAN NAJIB TAK POPULAR MACAM MAMAT NI??


Anwar dengan Najib tak sepopular mamat ni...dia kata populariti Najib lebih terserlah,aku rasa dia punya populariti lagi le hebat.Awat le mamat ni nak bercerita tentang glamour,diri sendiri dah terpalit lumpur dengan skandal2 seks nak bercerita tentang populariti.Sempena tahun baru cina muka mamat ni bersepah le dekat pekan2,dengan banner2 dan banting2 ucapan tahun baru...meluat beno rasanya.Ini ke yang MCA harapkan jadi pemimpin...dah kotor dan bernajis.Al maklum juga umno dan sekutunya memang jenis perangai macam ni jugak..apa nak di kata....

Datuk Seri Najib Razak merupakan pemimpin pilihan untuk rakyat Malaysia kata Datuk Seri Chua Soi Lek, berbanding Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menurutnya kerap kali bercakap bohong.

Presiden MCA itu juga percaya, pembebasan daripada pertuduhan liwat terhadap Anwar telah membersihkan imej perdana menteri dan bukannya ketua pembangkang tersebut, dan membuktikan ketelusan Badan Kehakiman - garisan yang digunakan pentadbiran Najib selepas keputusan dibuat pada 9 Januari lalu.

Sehubungan itu, Dr Chua (gambar) menolak dakwaan bahawa pembebasan tersebut meletakkan kedua-dua musuh politik itu setaraf, dan mustahil akan mempunyai satu kesan besar dalam keputusan pilihan raya umum akan datang.

“Dari sejak mula, ia bukanlah berada dalam kedudukan yang setaraf dan kajian-kajian telah menunjukkan Najib lebih popular berbanding dalam caranya yang tersendiri.

No comments:

Related Posts with Thumbnails