SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Monday, December 5, 2011

PANDAI MENILIK RUPANYA NAJIB NI....

Hebat PM Malaysia boleh tahu masa depan politik dan keadaan masa depan negara...hanya BN saja dapat mentadbir,dia ingat dia tuhan ke tahu apa akan berlaku masa akan datang.Amboi...bukan main sombong makhluk ni ye...dah tak ingat Allah lagi ke...inilah namanya gilakan kuasa,tamak haloba serta sombong....jom sama2 kita ajar umnoapco pada Pru 13 nanti,tengok sapa yang akan gerhana.

Datuk Seri Najib Razak memberi amaran masa depan orang Melayu akan “gerhana” jika Barisan Nasional (BN) pimpinannya tidak lagi kekal berkuasa dalam pilihan raya umum ke-13.

Susulan ketegasan pada Perhimpunan Agung Tahunan Umno hujung minggu lalu, perdana menteri memberitahu sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang mendakwa mempunyai keahlian lebih dua juta orang bahawa menjadi tanggungjawab mereka untuk mempertahankan kerajaan semasa.

“Pilihan alternatif, adakah mereka lebih baik daripada apa yang ada sekarang? Adakah mereka boleh menjamin kuasa kita tidak dibuang atau kedudukan kita tidak terhakis? Bagaimana dengan maruah Islam dan orang Melayu?” kata beliau (gambar) pada pertemuan anjuran Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia’s (Pekida) di sini hari ini.


No comments:

Related Posts with Thumbnails