SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Saturday, March 13, 2010

ALHAMDULILLAH- SELAMAT PENGANTIN BARU

Pengantin baru,sama cantik sama padan,saya mewakili semua AJK DMP Tapah mengucapkan semoga berbahagialah pasangan ini hingga keakhir hayat.Norzaishida adalah Ketua Nisa' Tapah,dia juge AJK DMP Tapah manakala suaminya Unit Amal Tapah....jangan lepas ni payah nak manggil kome bertugas dah le....Malam ni ade ceramah kat umah Pengantin ...YB Khalid Samad datang weh...mesti ade cerite best ni.
Bagus punye member,tengok le dia membelah ayam golek tu ,nak bagi pengantin ke nak makan sendiri....?Pengantin punye le tak sabo nak rase...ini le makan beradab namenya...
Rombongan dari pihak lelaki,tak jauh datangnya pun dari Kg Tengah,Sungai Lesong je....hantaran serba hijo...almaklum le 'orang bulan hijo'...esok 14 .3 ngambik makan belah lelaki pulak...jom pakat pegi rame2....
Tetamu dihidangkan dengan alunan lagu2 nasyid yg sungguh mengasyikkan dan membual perasaan serta menaikkan semangat perjuangan...inilah kumpulan yg tak asing lagi kat Tapah ni Kumpulan Ar Ridho...kalau nak jemput deme tanye le pemuda pas Tapah.
Ketua Muslimat Tapah numpang gembira dengan anak menantu serta cucu...yg tengah tu bile ye...cukup tahun ni ok juge imah.....
Ni le member baik si shida...tak berlekang kome ye,lepas ni tak de le nak macam dulu lagi ye...ate yg sebelah tu bile ke lagi...doa aku lepas ni ade le jejaka2 yg akan datang melamar ye....
Oleh kerana shida ahli Nisa' maka semuanya warna ungu le,tengok le hantarannya banyaknya....semua warne ungu kome...berpino nengoknya...tapi cantik,tak cukup atas katil kat bawah pun ade lagi......
Berbagai bangsa datang meraikan pengantin.....tak kenyang jangan balik ye...Linda dengan suami tu tegak peluk tubuh,ngape? takut tak cukup makan ke..jangan riso lembu sekor kene korban kome....

1 comment:

ijoks2009 said...

Selamat pengantin baru..
Tapi wajah pengantin perempuan tu sama dengan seseorang lah bahaya ni,hehehe.

Related Posts with Thumbnails