SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Monday, December 28, 2009

GAMBAR-GAMBAR NISA' SWEET 17 DI IPOH.


Restoran yang menjadi pilihan Nisa' Perak untuk 'High Tea'....kira ok le cuma ruangan agak terhad dan sempit sikit.


Barisan AJK DMP Negeri dan mantan2 Nisa Amal Wal Banat bergambar bersama Pengarah Nisa Malaysia Dr Rosni bt Adam.


Mantan2 Nisa' Amal Wal Banat Tapah dan Nisa' yang turut menghadirkan diri dalam majlis 'High Tea' jumaaat lalu.

Nisa' Tapah diberi kepercayaan untuk membuat persembahan pada hari tersebut,dikir barat,sajak dan nasyid telah disajkan buat santapan mata dan halwa telinga mereka yang hadir pada hari tersebit.TAHNIAH ....YOU ALL THE BEST.
Baju Nisa' yang terbaru diperagakan dan dijual denga harga yang istimewa pada hari tersebut.

Pengarah Nisa' Malaysia,Dr Rosni Adam dalam ucapan aluannya berharap Nisa' perlu diperkukuhkan lagi dengan pengalaman orang lama yang perlu diseimbangkan dengan Nisa' baru.

Misi Nisa' untuk melahirkan generasi yang ceria,'the power smile' namun masih terikat dengan akhlak mulia,sopan santun dan kekuatan iman yang perlu ada pada setiap ahli Nisa'.Nisa' menjadi contoh pada generasi muda,berilah pandangan dengan penuh kasih sayang,jadilah mujahidah untuk mencorakkan masyarakat akan datang.


Puan Rohaya Bakar selaku perasmi majlis pada hari itu dalam ucapannya menjelaskan bahawa Nisa' adalah pelapis ,cabang,atau unit dari DMP.Nisa' adalah aset penting untuk melahirkan ummah yang dihormati dan digeruni musuh islam.Nisa' juga berkebolehan dalam segala segi antaranya meraih sokongan untuk pengundi muda,mereka punyai semangat yang tinggi dan berhati waja.


Puan Amizan,Ketua Nisa' menceritakan detik2 awal penubuhan Nisa' Amal Wal Banat,disebelahnya Puan Ainah Awang,Puan Hanisah Hamidun dan Puan Haliza Hamidun.


Antara ahli dan mantan Nisa' yang hadir,disebabkan dewan pun kecik,kehadiran yang diluar jangkaan,peserta terpaksa duduk diluar dewan..nanti cari le dewan beso sikit ye...


No comments:

Related Posts with Thumbnails