SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Saturday, February 9, 2013

PENCERAMAH LORI.....

Ini lah program Umno terbaru....wah dah dok ateh lori le pulak .....Kalau dulu hanya Pakatan Rakyat aje yang menggunakan lori,bas atau kereta untuk memberi ceramah tapi sekarang umno dah meniru cara PR berceramah......

Kesian betui le diorang ni....tak de idea lansung....lepas ni tentu diorang guna bas untuk berceramah pulak....tapi bagi aku umno ni kan ke banyak duit jadi lebih baik diorang guna kapal selam,helikopter atau kapal terbang je....



Ini le rupe penceramah atas lori ni......hahhahha.....aje sesuai le pun....


2 comments:

Anonymous said...

Memang tun m kata dan doa tu betul... dalam umno TIDAK ADA cerdik pandai........

Mereka sering tidak ada idea dan buah fikiran bernas, sebab masa tun m siapa yang aa idea baik AWAS tun m tak suka kamu kena... Antaranya DSAI yang paling teruk. Selama 22 tahun lebih otak mereka dikongkong maka otak mereka dah tak berfungsi..... Mengunakan BAS JELAJAH MERDEKA dan hebatnya dibiayai Pemimpin sendiri.... Mereka pun nak jelajah dan guna idea sama..... Jadi pemimpinmereka tangkai jering... Sebagai parti pemerintah mereka hanya mampu guna lori saja, lori ikan, sayor, bahan banguna ok jugak tapi kalau LORI B_B_ macamana.......






Jadi bila PR

cikgu pencen said...

betenggek atas kotak kan ke lebih mulia......

Related Posts with Thumbnails