SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Wednesday, November 9, 2011

TAK BERUBAH LAGI ......SAMA JE

http://1.bp.blogspot.com/-3IlItX0PaLw/TrpnaT47HII/AAAAAAAABQA/QcdJGpYQw9E/s400/Rosmah.JPG

Ingatkan dah balik dari tanah suci ni jambul tu ditutup...tapi macam yang lama lah jugak ya...Bila lah si rosmah ni nak mula bertudung,baru je menjejak kaki ke tanah suci ,berdoa depan kaabah sambil diiringi polis2 Mesir namun masih belum lagi mahu melaksanakan kewajipan yg wajib bagi setiap wanita muslim.

Lepas ni comfirm bersalam le pulak ya....


Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Rosmah Mansor melambai kearah orang ramai yang menyambut kepulangannya sejurus tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails