SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Sunday, September 27, 2009

MANTAN KETUA CAWANGAN KG PETALIN KEMBALI KE RAHMATULLAH.

Kematian tidak mengira waktu,masa,tempat atau bulan,kalau di awal Ramadhan ada kenalan dan jiran yang pergi meninggalkan dunia ini dan Syawal yang dinanti juga ada kematian yang menyusul.

Lima Syawal yang lalu ,kira-kira pukul 1.45 pagi perginya ke Rahmatullah Mantan Ketua Cawangan Pas Kampong Petalin Baru,Bidor Tuan Haji Abdul Wahid b. Mohidin.Beliau seorang pesara Guru Besar meninggal di sisi isteri dan anak-anaknya di ICU Hospital Bainun Ipoh setelah sembilan hari dimasukkan ke situ.Beliau berusia 64 tahun meninggal akibat komplikasi jantung dan beberapa penyakit lain.

Solat jenazah telah disempurnakan oleh Naib YDP PAS Tapah,Ustaz Abdul Malek Mohammad,turut hadir mantan YDP Tapah Tuan Haji Osman Maseri .Ketua Muslimat Pas Tapah Puan Salmah serta saudara mara dan kenalan beliau.jenazah dikebumikan pada pukul 11 tengahari.

Kami bagi pihak seluruh ahli Pas Tapah mengucapkan salam takziah buat keluarga beliau,dan semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan golongan mereka yang beriman .

No comments:

Related Posts with Thumbnails