SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Monday, August 10, 2009

PROGRAM MERAIKAN 'OKT' DEMONTRASI GMI

Wakil 'OKT' Unit Amal Tapah sedang menceritakan detik-detik mereka ditangkap.....sampe dah mengaru-garu kepala Saudara Shamsul Anuar Nordin ni.


YDP Pas Tapah Saudara Rahim Cheng menyampaikan sedikit sumbangan dan cenderahati kepada salah seorang 'OKT.Teruskan perjuangan anda.


Salah seorang lagi 'OKT' menerima sumbangan dari Dewan Pemuda Kawasan dan Pas Tapah. Masih muda remaja lagi dan masih banyak cabaran yang akan anda tempohi dan beristiqamah dengan PAS.


Seisi bergambar 'OKT' dengan AJK Dewan Pemuda Pas Tapah.


Bersama dengan isteri-isteri 'OKT' dan AJK Dewan Muslimat Pas Tapah.


Bergambar kenangan dengan AJK Pas Kawasan Tapah.Lepas-lepas ni berilah sedikit ruang dan peluang kepada mereka dan jagalah kebajikan mereka ini .


Antara bapa-bapa 'OKT' yang hadir meraikan anak-anak mereka,kira deme ni sentiasa memberi galakan dan dorongan kepada anak-anak dan mereka juga sentiasa mendoakan anak-anak mereka sihat dan selamat sepanjang berada di dalam tahanan.Tahniah untuk anda semua dan berbanggalah dengan kekuatan dan ketabahan mereka.

INFO

Pada hari sabtu 8.8.2009 jam 9.00 malam bertempat di Kampong Haji Salleh satu program khas dianjurkan oleh Dewan Pemuda Pas Tapah dengan kerjasama Dewan Muslimat Pas Tapah dan Pas Kawasan Tapah.Program ini dianjurkan untuk mengetahui cerita sebenar dan memberi sedikit sumbangan kepada peserta demontrasi yang ditahan reman selama 4 hari iaitu ahli-ahli Unit Amal Tapah . Walaupun mereka tidak sempat untuk menyertai GMI namun seharusnya kita berbangga dengan mereka ini yang mengharungi jerit perih ditangkap dan digari serta dibawa bagai tahanan yang melakukan kesalahan besar.Banyak pengalaman dan cerita-cerita menarik mereka yang dapat dikongsi bersama.

Semua mereka ini,seramai 13 orang telah di ikat jamin dengan Rm 500 dibawah seksyen 143,dengan dua pertuduhan iaitu kerana unit amal adalah pertubuhan haram dan memudaratkan ketenteraman awam. Mereka semua ini akan dibicarakan pada 4.9.2009 di Mahkamah Seksyen Kuala Lumpur. Jika ada kesempatan bersamalah kita dengan mereka pada hari tersebut.

No comments:

Related Posts with Thumbnails