SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Wednesday, August 19, 2009

MAKAN MALAM DAN CERAMAH YB HJ NIZAR DI KG COLDSTREAM, BIDOR.

YB Hj Nizar dengan semangatnya sedang memberi ucapan di hadapan para penyokong PR yang hadir pada malam itu. Katanya rakyat tidak boleh lagi menyokong BN kerana mereka ini sangat zalim,menggunakan agensi kerajaan seperti SPRM,Polis dan segalanya demi kepentingan sendiri.Paling yang aku suka Hj Nizar kata Beng Hock jatuh dari tingkat 14 tanpa kecederaan yang parah ,macam satu kes baru2 ini,seseorang yang jatuh dari tingkat 7 pun boleh mata tersembul dan patah riuk segala tulang temulangnya.Katanya sesiapa tak percaya malam ni try terjun dari tingkat 7.....ada yang nak cuba ke....?


Bergambar bersama YDP Pas Tapah Saudara Rahim Cheng,Datuk Adnan dan TYDP Hj Yusuf Nor selepas solat maghrib .


Datuk Adnan dan Datin Azizah mengabdikan kenangan bergambar dengan Hj Nizar.Datuk Adnan adalah mantan Pengarah Pelajaran Perak dan telah menyertai PAS.


PR Hj Nizar ,Saudara K.Y Tiang sedang memberi penerangan dalam bahasa mandarin,mana yang tak faham tu pun ngangguk aje,itu le bestnya PR ni,semua bahasa kite dah faham.


Adun Simpang Pulai Chan Ming Kai,walau muda namun penerangannya jelas dan penuh bersemangat,dan ucapan beliau amat menarik perhatian mereka yang hadir.


Pengerusi Kelab Penyokong Pas Perak, Saudara Suria Narayanan memang tidak dapat disangkal lagi,kepetahan beliau dan cara bercakapnya menyamai penceramah Pas,cerita2nya sentiasa mencuit hati .Lihatlah gayanya....


Kaum Cina ni sanggup bangun dari tempat duduk mereka untuk menyambut ketibaan pemimpin rakyat yang disayangi lagi dikagumi ini.


Kaum India juga turut memeriahkan lagi program ini,kehadiran mereka yang ramai dan sentiasa memberi perhatian dalam setiap ucapan yang disampaikan oleh para penceramah .


Semua kaum dapat makan dan mendengar amanat pemimpin PR bersama-sama,suasana beginilah yang kita inginkan.Kata Datuk Adnan sudah 30 tahun barulah kini Pas dapat menembusi kawasan ini,hari dan malam ini adalah sejarah yang paling berharga dan amat bernilai sekali.Dan disinilah segalanya akan bermula ,dan kita akan menawan Parlimen Tapah nanti.


Semua yang hadir menikmati jamuan yang disediakan,kehadiran diluar jangkaan menyebabkan makanan tidak mencukupi,apa pun kari dan 'ayam masak mamak 'memang best, itu pun aku .. makan meja VIP...jangan mare ye...


Kaum-kaum Cina ni seawal pukul 7 dah memenuhi dalam dan luar khemah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails