SAHABAT2 SEPERJUANGAN

SAHABAT2 SEPERJUANGAN

Followers

Saturday, December 26, 2009

LAWATAN KERJA DMP PERAK KE PEJABAT DMP TAPAH.


Saf pimpinan DMP Tapah bergambar kenangan bersama pemantau DMP Perak, Puan Rohawati,Puan Munirah Athirah,Puan Hajah Rajiah dan Dr Najihahtul Sholehah di Pusat Khidmat Pas Tapah.


Dalam ucapannya Dr Najihah berharap kerjasama,tautan ukhwah antara muslimat dapat dieratkan lagi bagi melicinkan dan meringankan kerja-kerja yang semakin bertambah.Beliau juga berpuashati dengan segala pelaksanaan serta gerak kerja yang telah dilakukan oleh DMP Tapah serta berharap lebih banyak aktiviti2 luaran dapat dijalankan.Harapan beliau juga agar khidmat kebajikan dapat diperluaskan lagi untuk lebih mendekati masyarakat,memandangkan cara ini memang mendapat tempat disetiap masa dan keadaan.



Antara AJK DMP Tapah yang tekun mendengar taklimat, buah fikiran ,arahan dan berbagai idea serta dorongan dari pemantau yang diketuai oleh Dr Najihah.


Pada 24.12.2009 hari khamis yang lalu,jam 3 petang para pemantau dari DMP Perak telah datang untuk melihat dan meninjau dengan lebih dekat lagi keadaan pejabat DMP Tapah,diketuai oleh Naib Ketua DMP Perak Dr Najihah.

Dr Najihah melahirkan rasa gembiranya dengan melihat carta2 setiap Lajnah yang lengkap dengan profil dan aktiviti2 yang dijalankan.Beliau juga berpuashati di atas kerjasama yang ditunjukkan oleh setiap Ketua Lajnah dan semua AJK yang tidak mengharapkan kerja2 dilakukan oleh Setiausaha.

Segala lontaran yang membina dari beliau akan kami titipkan di setiap hati kami ,supaya ianya menjadi satu dorongan untuk kami lebih tekun dan bekerja keras bagi memenangi Pas,khususnya di Dun Air Kuning pada pilihanraya akan datang,PRU KE 13.

No comments:

Related Posts with Thumbnails